Koleksi KesayanganKu


DUIT SATU RINGGIT
KERBAU BAJAK[KERBAU GALA]
KAPAL LAYAR


KEISTIMEWAAN DUIT KU INI
BOLEH MELENGKUNG DI TAPAK TANGAN
SECARA SEMULAJADI


Cite sikit tentang duit nie...
Duit nie ada aku beli dengan seorang
Ustaz di Golok Thailand, Warak orangnya.. guru agama.
Pada mulenya dia tak mau jual tapi suatu hari dia terdesak nak pakai duit, dia tak ada jalan lain and jual pada aku duit nie.. Masa duit nie duduk dengan dia aku tengok dia letak duit nie dalam Al Quran dan kalau dia bawak berjalan dia masukkan duit nie dalam Yaasin, Aku pun tak pernah tanya kenapa dia berbuat demikian. Duit nie sekarang aku letak dalam Album je, tapi power gulung same je macam dulu, Harga aku belii??? Mahal la jugak makan ribu gak lah..
Tapi bile hati dah berkenan aku sanggup
meredah lautan api.. eecceeehhh..


0 comments:

Post a Comment